HAKKIMDA

Fotoğrafım
Yanlış anlamayın eşek değilim fakat ne yazık ki üst üste 2 defa hibe almak için sözde danışman firmalar tarafından dolandırıldım olmadık şey başıma geldi. Hibe alma vaatleri ile yanıltıldım ben yandım siz yanmayın diye bütün çabam. Adım Sinan 43 yaşındayım. Adanalıyım.İstanbul’da yaşıyorum.2 çocuğum var.2 yıllık gıda bölümü bitirdim,kendim hakkında diyeceklerim bunlar. Dolandırıcı Danışman Firmalar tarafından 2 defa dolandırıldım.Bu blogda sizleri bu rezil hibe dolandırıcılarına karşı uyarmak ve Devlet yetkililerini bu dolandırıcılara karşı yasal işlemleri başlatmak üzere haddim olmadan göreve çağırmak istedim. Sizler için yaptığım araştırmalar neticesinde elde ettiğim ip uçlarını ve başımdan geçen acı olayı burada paylaşacağım. Benim için iş işten geçti bari siz yanmayın… Telefonda kimse size hibe alamaz .İnternete reklam veren sözde danışman firmalara inanmayın. Hibe Dolandırıcılarının tuzağına düşmemek için aşağıdaki bölümleri okuyabilirsiniz; TSE HİZMET YETERLİLİK BELGELİ VE MARKA TESCİLLİ DOLANDIRICILIK TÜRKİYE BÖYLE DOLANDIRICILIK GÖRMEDİ TÜRKİYE'DE BİR İLK

28 Kasım 2015 Cumartesi

TSE HİZMET YETERLİLİK BELGELİ VE MARKA TESCİLLİ HİBE DOLANDIRICILIĞI






Türkiye ekmeğim aşım aşkım Türkiye…

Kabul edin  yada  etmeyin gerçek bir danışman( veya  işletme  danışmanı) merak ettiğiniz veya derdinize derman olmasını istediğiniz konu hakkında sizden daha çok bilgilidir.Gerçek bir pazarlama uzmanı -danışmanı-düşünün ‘’ bu pazarlama danışmanı ile iş yaptıktan sonra cironuz 3 kat arttı’’Bunlar olağan şeyler.Zaten işini doğru ve dürüst yapan kimse ile hiç kimsenin sorunu olmaz.Peki ya Hibe Dolandırıcıları işte  ben onların  kabusuyum.

İşletmeniz veya  kendinizin her hangi bir konusu için -konu ne olursa olsun-Bir Danışmana ihtiyacınız varsa , bir danışana danışırsınız.Bu gayet normaldir ve  bu gibi bir  hizmete ulaşmak için ise ;

Ne  yaptın  peki ? gittin bir  danışmana danıştın, ona sordun o söyledi sende işletmende veya kendi
 üzerinde uyguladın.Evet ister kabul edin ister etmeyin Gerçek bir  danışman, danışanı olduğunuz konu hakkında sizden  daha bilgilidir.Çünkü siz işin doğası gereği danışansınız yani bir  nevi ‘’bilmemeye zorunlu’’ olansınız. Bu normaldir.Fakat Ülkemizde hibe  danışmanlığı konusunda  '' danış'' iseniz çok çokk  dikkatli olmalısınız.Çünkü Dolandırıcılar Çağ atladı ve artık  legal görünüm altında çalışıyorlar ve çok kurnazlar.

Ama merak etmeyin bu blogeri okuduktan sonra sizde  benim gibi olmasa bir en azın bir Danışman Firma Gurma yardımcısı olacaksın.



Gerçek  KOBİ Danışmanı Firmaların  ve çalışanlarının  başım üstünde yeri var.

Bu hibe dolandırıcılarından dolayı ülkemizde KOBİ Danışmanlığı Ne Yazık ki Dolandırıcılık olarak  adlandırılmaya başladı. Birileri  işi gücü  zaten hep dolandırıcılık olanlardan söz ediyorum , kafaya koymuş esnafın cebindeki son kuruşu da danışmanlık dolandırıcılığı ile alacak, birileri de ona  hem  izin  veriyor  hem de izin vermiyor.

Ülkemizde veya diğer dünya  ülkeleri de  dahil bir çok ülkede ülkenin refah ve kalkınma  düzeyini yükseklere taşımak için gerek Devlet  gerekse yarı Özel Sektör  tarafından girişimcilik , arge ve inovasyon özendirilir ve  desteklenir.Bu  destekler ilgili kurum ve kuruluşlar tarafından hibe, teşvik paketleri, yapısal refomla ve  kredilere ulaşımda kolaylık vb. faaliyetler yolu ile olur.Bu  durum Türkiye içinde  geçerlidir.

Üstte  belirtilen olumlu iyileşmelerin olması için Devletler girişimci, esnaf, yatırımcı ve işletmelerine çeşitli şekillerde destekler sunar. Bu  destekler arasından en yaygın olanı ‘’Hibe‘’ Destekleridir.
Hibe en geniş manada karşılıksız verilen anlamına  gelirken. Ülkemiz içinde HİBE DESTEĞİ özellikle  esnaf için ‘’ karşılıksız ve Devlet tarafından verilen para  olarak anlaşılmaktadır.

Durum böyle olunca , bir  hibe furyasıdır aldı başını gitti.Her kesin ağzında hibe, hibee, yatıyorsun uyanıyorsun TV'de gazete Hibe Destekleri , hibe artık her yerde  Benim bu  canım ülkemin ‘’Dolandırıcıları’’ boş durar mı ? Artık her gün  her  gece cep telefonlarımıza en az 2-3  tane sms  gelmektedir.

-’’ ….Müjde Hibeniz  hazır !, Hemen KOBİLİNEX KALKINMA  danışmanlığı arayın.’’ 
-‘’……KOSGEB’den 150 bin tl genç çiftçilere hibe  desteği’’
-‘’……..İş Makinesi mi ? Hemen hibe ile  sahip olun.’’
-‘’….Biz TSE Almış Türkiye’de Tek Danışmanlık Firmasıyız.Bizim TSE Belgemiz  var?



Peki biri sormaz mı ? O Dolandırıcıya, TSE belgen  var diye mi o kadar insanı  hibe vaatleri dolandırdın.240.000 kişi yani ortalama 85 milyonluk nüfustan %0,282 ortalama % 0,3 yani her 10 kişiden 3'ü hibe dolandırıcıları tarafından dolandırılmış. İşte durum bu kadar vahim.Evet Hibe Dolandırıcıları tarafın şimdiye kadar dolandırılmadıysan şanslısın !  Bu Hibe Dolandırıcıları sadece  dolandırmıyor Hibe Desteği Alacaklarını söyleyip senin başına olmadık türlü türlü belalar açıyor, binlerce lira borç altına sokuyor, tefecinin ,şeytanın eline düşüyorsun.İntihar seçeneği kalıyor- ben o duruma geldim- Evet  ben bir DANIŞMAN FİRMA MAĞDURUYUM ! Son 3 yıl içinde benim gibi  240 Bin esnaf,işletme, yatırımcı ,girişimci,şirket Hibe Dolandırıcılar Tarafından Hibe Vaatleri ile Dolandırıldı.

Cep telefonlarımıza gelen Hibe Aldın  Mesajına istinaden Ben , yani Sinan mesajı görünce  hemen aradım,Numaramı nereden buldukları ise  başka bir soru ? …bi aralar duymuştum  birileri hibe ile çiftlik açmış,dükkan açmıştı  bende  alayım  dedim. Hibe Dolandırıcıları ise boş durur mu zaten  tezgahı kurmuş….av  bekliyorlar.

-Sinan; Cep telefonuma  bir  mesaj geldi  arayın demişsiniz  aradım,
-Dolandırıcı; KOBİ Kalkındırma Biriminden (KOKEB )Ben İNCİ size  nasıl yardımcı olabilirim ?
-Dolandırıcı; İsminizi öğrene bilir miyim?
-Sinan; İsmim Sinan  ablacım, cep telefonuma  KOKEB ’den-sizden-  bir  mesaj  gelmiş bana hibe  verecekmişsiniz?
-Dolandırıcı; Sinan bey AB Birliği Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Onaylı KOSGEB Girişimcilik  150.000 tl hibe krediniz  hazır.Sizin evraklarınızı hazırlayacağız.
-Sinan; Nasıl oluyor bu iş? İNCİ hanım ?
-Dolandırıcı;  Sizin hibe kredi başvurunuz için evraklarınızı hazırlayıp Ankara’ya göndereceğiz  1 hafta on güne krediniz   hazır.
-Sinan; Tamam hemen  başlayalım. İNCİ hanım Ücret ne kadar?
-Dolandırıcı;  Size alacağımız  150.000 hibe  kredi için size evraklarınızı Kargo ile  göndereceğiz  ve size  evrakları doldurup  bize  göndereceksiniz.Bizde sizin kredi  desteği başvurunuz için Avrupa  Birliği Bakanlığı KOSGEB Genç Girişimcilik Tarım Desteği alacağız.
-Sinan; Evet
-Dolandırıcı;  Bu işlemi onaylıyor musunuz ? Biz Türkiye’de TSE Belgeli Tek Danışmanlık firmasıyız bütün konuşmalarımız  kayıt altına alınıyor… İşlemi onaylıyor musunuz ?
-Sinan; Evet
                                                                            Gerisi  teferruat.

Değerli kardeşlerim sakın bu tür  vaatlere inanmayın ! Cep telefonlarına  gelen sms’lere güvenmeyin. Bu işten Sinan (benim) beyin zararı ,yıkılan hayalleri ve 780 tl-135.000 tl arasında heba olan, dolandırıcılara kaptırdığı, dolandırıcılara danışman diye ödemiş olduğu  sözde ‘’ danışmanlık hizmet  bedeli’’ ve ticari zararı.Mahkemelik olmak da cabası !

Lütfen gerçek danışman firmalar üstlerine alınmasın, onlar hariçtir bu yazdıklarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder